Reklamace & vrácení zboží

V případě dalších otázek se můžete obrátit na p. Mendela – reklamační oddělení: +421 917 761 087, mendel@orin.sk

Celý reklamační řád si můžete přečíst zde.

Reklamační formulář je třeba přibalit ke zboží, které vracíte. Najdete ho ZDE.

BEZPLATNÉ VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  1. Zabalte zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem. (Na balík není třeba psát naši ani Vaši adresu.)
  2. Jděte do kteréhokoli odběrného místa Zásilkovny.
  3. Nadiktujte kód a název naší firmy: Kód: 999 311 91 / ORIN Slovakia s.r.o.
  4. Pracovník na odběrném místě po zadání kódu do systému vytiskne štítek, který přilepí na balík.

PS: O nic se nestaráte a nic neplatíte. Packeta nám doručí vaši reklamaci. Lhůta pro reklamaci je ze zákona 30 dní, ale my uděláme vše proto, abychom ji vybavili co nejrychleji. 🙂

Není možné vrátit otevřené doplňky výživy, které mají poškozenou ochrannou fólii pod víčkem